ورود به پرتال مشتریان
کاربرد پنل پیام کوتاه در فروشگاه ها

کاربرد پنل پیام کوتاه در فروشگاه ها

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد، مطالعات نشان می‌دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می‌ شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی‌گردد. پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

    هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.

    عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می‌رسد که همواره او را به یاد دارید.

    لیست کالاهای جدیدی که عرضه می‌کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می‌کند.

    با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

    هنگامی‌که شعبه جدیدی افتتاح می‌کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می‌گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابتمی‌کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

جهت ثبت نام و فعال سازی کلیک کنید


کلمات کلیدی:


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره