ورود به پرتال مشتریان
اشتغال ۱۵ هزار نفر تا پایان سال

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهکار ایجاد اشتغال پایدار را در آموزشهای مهارتی و فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: تا پایان امسال ۱۵ هزار نفر از طریق آموزشهای محصول محور جذب بازار کار خواهند شد.

کوروش پرند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بر ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای فارغ‌التحصیلان بیکار تاکید کرد و گفت: در صورت تعامل بیشتر میان دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه اشتغال و سازمان فنی و حرفه‌ای، مشکل اشتغال پایدار جوانان برطرف خواهد شد.
وی شناسایی آموزشهای منجر به اشتغال را حائز اهمیت دانست و افزود: خروجی آموزشهای فنی و حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که ارتقای کیفی مهارتهای شغلی افراد و اشتغال مولد و پایدار جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را به دنبال داشته باشد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهکار ایجاد اشتغال مولد و پایدار را در آموزشهای مهارتی و فنی و حرفه‌ای دانست و اعلام کرد: تا پایان امسال ۱۵ هزار نفر از طریق آموزشهای محصول محور جذب بازار کار خواهند شد.
پرند مهمترین دغدغه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را نزدیک شدن آموزشها به بازار کار ذکر کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد کسانی که آموزشهای مهارتی و فنی و حرفه‌ای دیده‌اند جذب بازار کار شده‌اند.
به گفته رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و جایگزین کردن آن با فرهنگ پشت میزنشینی به ایجاد فرصتهای شغلی پایدار منجر می‌شود.


کلمات کلیدی:,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره