ورود به پرتال مشتریان
تفاوت ارسال پیامک از طریق اینترنت با gsm مودم

تفاوت ارسال پیامک از طریق اینترنت با ارسال از طریق سیم کارت :

1- ارسال SMS بوسیله GSM مودم  نیازمند زمان می باشد به علت اینکه سرعت ارسال کند می باشد ، بعنوان مثال ارسال 10 هزار SMS بوسیله GSM مودم 20 ساعتی زمان خواهد برد ، در حالیکه ارسال همین مقدار SMS بوسیله اینترنت در کمتر از  10 دقیقه انجام می پذیرد!

2- SMS های ارسال شده با GSM مودم غالبا چند ساعت بعد از ارسال به موبایل مخاطب می رسند لذا حجم بسیاری از SMS های شما در ساعات پایانی شب و .. به مخاطب می رسد و این موضوع بر روی تبلیغ شما اثر منفی می گذارد ، در حالیکه در ارسال SMS از طریق اینترنت SMS ها فورا به مخاطب خواهد رسید.

3- در ارسال SMS از طریق برخی از نرم افزارهای سازگار با GSM مودم شما امکاناتی از قبیل ارسال SMS فارسی ، ارسال SMS های چند پارتی و دریافت SMS را نخواهید داشت در حالیکه در ارسال SMS از طریق اینترنت همه امکانات فوق در اختیار شما قرار خواهد داشت جی اس ام یک روش مبتدی و بدون بازدهی و حتی ضرر رسان  هم هست.

4- از آنجا که ارسال SMS بوسیله GSM مودم معمولا بصورت ارسال به لیستی از شماره موبایلهای رندوم و بر اساس پیش شماره های مورد نظر شما انجام می شود و چون برخی از پیش شماره ها در بین چند شهر مشترک می باشد لذا ارسال SMS به این شیوه برای تبلیغات محلی (شهری) مناسب نیست.

5- سیم کارتهای مربوط به اپراتورهای ایران دارای محدودیت ارسال SMS در روز می باشند و با هیچ سیم کارتی نمی توان بیش از 1500 پیامک در روز ارسال کرد. لذا ارسال از طریق GSM مودم محدود به روزانه 1500 عدد می باشد در حالیکه ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت دارای هیچگونه محدودیتی در روز نمی باشد

6 - زمانیکه با GSM مودم ، ارسال اس ام اس انجام می دهید یک شماره موبایل روی گوشی گیرنده نمایش داده می شود که علاوه بر اینکه جلوه زیبایی ندارد ، ممکن است مشتری با شماره موبایل مذکور تماس بگیرد ، در حالیکه با ارسال از طریق اینترنت پیامک مورد نظر شما با شماره پیامکی شما ، مثلا با پیش شماره 1000 یا 2000 یا 3000 و ... ارسال می شود .

7 - با ارسال با gsm مودم حتما باید دستگاه همراه شما باشد ، اما با ارسال پیامک از طریق اینترنت شما در هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشید ، می توانید پیامک مورد را ارسال نمایید .

8 - ارسال پیامک از طریق اینترنت بدون دردسر می باشد و نیازمند نصب نرم افزار یا نصب درایور سخت افزار و ... نمی باشد .

9 - با ارسال پیامک از طریق اینترنت می توانید دریافتی های خود را نیز روی پنل اس ام اس خود در هر زمانی مشاهده نمایید ، ولی اگر با gsm مودم ارسال پیامک انجام دهید باید سیم کارت را روی یک گوشی قرار دهید تا دریافتی ها را مشاهده نمایید .

10 - با ارسال از طریق اینترنت می توانید با نظم بهتری پیامک ارسال کنید و ارسالی و دریافتی های خود را مدیریت نمایید ، اما با gsm مودم چنین امکانات نرم افزاری نخواهید داشت .


کلمات کلیدی:,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره