ورود به پرتال مشتریان
استخدام سازمان نظام پزشکی در ۴ استان کشور

سازمان نظام پزشکی در راستای رفع نیاز مراکز درمانی و ایجاد اشتغال اعضای سازمان در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و اصفهان پزشک استخدام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت www.irimc.org اطلاعات کامل این استخدام‌ها را دریافت کنند.

سازمان نظام پزشکی در راستای رفع نیاز مراکز درمانی و ایجاد اشتغال اعضای سازمان طی دو سال گذشته اقدام به فعال کردن دفتر جذب و اشتغال کرده و طی مکاتباتی با سازمان‌های نظام پزشکی کل کشور و ۶۰۰۰ مرکز درمانی اعم از بیمارستان، کلینک، درمانگاه،‌آزمایشگاه و … به جمع‌آوری نیازهای این مراکز به کادر پزشکی و درمانی در ۳۱ استان کشور اقدام کرده و این اطلاعات بر روی سایت نظام پزشکی به آدرس www.irimc.org و جهت بهره برداری اعضای سازمان قرار گرفته است.

آن عده از متقاضیانی که مایل به اشتغال در یکی از مراکز درمانی هستند علاوه بر امکان تماس مستقیم با این مراکز در صورت تمایل به دریافت معرفی نامه با سازمان تماس بگیرند.

اطلاعات جدید ارسالی توسط مراکز درمانی همواره بر روی سایت سازمان به صورت منظم به روز می‌شود لذا درخواست می شود تا هر از گاهی برای مشاهده اطلاعات تازه‌تر به سایت سازمان مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۴۱۳۰-۰۲۱ داخلی (۳۲۶) و یا ۸۴۱۳۸۳۲۶-۰۲۱ تماس بگیرند.


کلمات کلیدی:, , , , , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره