ورود به پرتال مشتریان
فراخوان دانشکده مطهری بسیج برای جذب اساتید بسیجی
فرمانده دانشکده شهید مطهری گفت: با توجه به گستردگی کار و تعدد گرایش‌ها در دوره‌های مختلف فراخوانی برای استفاده از توانمندی اساتید بسیجی ارائه کرده‌ایم.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سپاه نیوز؛سردار مهدی جمشیدی فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج اظهار داشت: این دانشکده که در اساسنامه سپاه به عنوان دانشکده علوم و فنون مطرح شده در سال 70 در سپاه به تصویب رسید و به فرمانده بسیج ابلاغ شد و کار خود را آغاز کرد.
وی افزود: مسئولیت تربیت، آموزش و توانمندسازی فرماندهان و مدیران بسیج در سراسر کشور به عهده این دانشکده است و بر اساس آخرین تدبیر فرمانده کل سپاه چند دوره آموزشی در این دانشکده دنبال می‌شود از جمله دوره آموزش فرماندهان نواحی و حوزه‌های بسیج، دوره‌های رسته‌ای بسیج، دوره تربیت پاسداری با عنوان دوره مدیریت بسیج و آموزش کارشناسان نواحی استان‌ها.
جمشیدی در ادامه تصریح کرد: این دانشکده در سال حدود 10هزار دانشجو را آموزش می‌دهد که حدود 8هزار نفر آنها در دوره توانمندسازی شرکت می‌کنند.
فرمانده دانشکده شید مطهری تصریح کرد: با توجه به گستردگی کار در دانشکده و تعدد گرایش‌ها در دوره‌های مختلف فراخوانی برای استفاده از توانمندی همه اساتید بسیجی به صورت پاره‌وقت و یا تمام وقت ارائه کرده‌ایم.
فرمانده دانشکده شهید مطهری ادامه داد: در این فراخوان شرایط عمومی، تخصصی و حوزه‌های تدریس مشخص شده و پس از ثبت‌نام از اساتید برای همکاری دعوت می‌شود.
جمشیدی اظهار داشت:‌طرحی از سوی فرمانده بسیج ارائه شده که کلیات آن نیز به تصویب رسیده و آن تربیت کادر بسیج است که بخشی از آن به عهده دانشکده شهید مطهری است.
علاقمند به همکاری با دانشکده شهید مطهری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این دانشکده به آدرس motaharbasij.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی:, , , , , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین

ناصر

سلام بنده کادر ثابت مجموعه نیروی مقاومت بسیج ناحیه شهریا رحفاظت می باشم تحصیلاتم کارشناسی ارشد حقوق عمومی که آماده همکاری می باشم .
جمعه 28 آذر 1393
0
0


نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره