ورود به پرتال مشتریان
بیانیه پایانی چهارمین جشنواره وب ایران

جشنواره وب ایران هم زمان با اعلام برندگان بیانیه ای را به مناسبت پایان چهارمین جشنواره وب ایران منتشر کرده است که در ادامه متن کامل این بیانیه درج شده است.

چهارمین جشنواره وب ایران با بهره مندی گسترده از همکاری فعالان وب کشورمان و شرکت های معتبر و موقعیت مند و مشارکت علاقمندان٬ در جایگاه ممتازی نسبت به دوره های پیشین تا ساعاتی دیگر به فرجام می رسد. فرجامی که خود آغازی نو را نوید می دهد. آغازی برای تعالی٬ برای برتر بودن و پیشی گرفتن از رقیبان در عرصه های ملی و فرا ملی.

جشنواره٬ امسال به همت دست اندرکاران٬ حامیان و مشارکت کنندگان آن٬ مرزهای ملی را در نوردید و با دعوت این رویداد جهت عضویت در کنسرسیوم وب جهانی (W3C) به عنوان بنیاد استانداردسازی وب در جهان همراه گردید.

مروری بر آمار این دوره از جشنواره گویای آن است که جشنواره چهارم عرصه گسترده تری را پوشش داده است که دستاوردهای آن فراتر از هدف های برگزار کنندگان بوده است.

رشد صد درصدی شرکت کنندگان در این دوره و مشارکت نزدیک به ۴۰۰۰ وب سایت ایرانی بیانگر ارتقاء تولید محتوا فارسی و خدمات ایرانی در محیط اینترنت می باشد. همچنین حضور شوق مندانه وب سایت هایی که در دوره های پیشین در جشنواره شرکت نداشته اند٬ خود گویای آن است که جشنواره در دستیابی به پیوندهای پویا با وب سایت های ایرانی و همچنین ایجاد یک برند برای اعطای نشان تعالی سمت و سوی درستی داشته است.

جشنواره با رصد کردن تحولات و روندهای جهانی٬ امسال شاخه های موبایل و تلویزیون هوشمند را به محورهای جشنواره افزود که خود زمینه ساز رقابت صدها شرکت کننده جدید گردید.

دست آوردهای شرکت کنندگان در این دوره٬ توسط ۷۷ تن از اساتید دانشگاهی٬ متخصصان و کارشناسان٬ وبلاگ نویسان و پیشکسوتان و فعالان حوزه وب مورد داوری قرارگرفت.

امسال به همت اصحاب رسانه٬ جشنواره در کانون توجه رسانه های جمعی٬ روزنامه ها٬ خبرگزاری ها و نشریات٬ وبلاگ ها و رسانه های آنلاین قرار گرفت و تمامی رویدادها و اخبار جشنواره پوشش داده شد.

ستاد برگزاری جشنواره امسال با بهره مندی از نظرات متخصصان امر و شرکت کنندگان در جشنواره و تحلیل آمارهای روزآمد موجود٬ اقدام به تدوین چشم انداز وب ایران نموده است و توجه به راهبردهای اصلی زیر را ضروری می داند.

۱. رعایت و همگامی با استانداردهای روز وب در دنیا
۲. ایجاد تعامل پویا و کارآمد با کاربران و مخاطبین
۳. بهره مندی از محتوای روزآمد و پرکیفیت
۴.جذب سرمایه های مالی جهت توسعه خدمات
۵. بهره مندی از مشاوره نیروهای متخصص در مدیریت٬ توسعه و پیشبرد

ستاد برگزاری جشنواره بر خود لازم می داند که از همکاری شرکت کنندگان جشنواره٬ حامیان رسانه ای٬ حامیان تجاری٬ همکاران علمی و فکری و تمامی دست اندرکاران و برگزار کنندگان این دوره از جشنواره سپاسگزاری نموده و مراتب قدردانی ویژه خود را از مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی٬ کنسرسیوم وب جهانی٬ جهاد دانشگاهی٬ باشگاه وب ایران٬ نشریه عصر ارتباط و همچنین شرکت های ال جی٬ گلدیران و خاورزمین سیستم اعلام می دارد.

ما امید وافر داریم که با همکاری و حمایت فعالان و علاقمندان این حوزه٬ در گام های آتی به دستاوردهای ارزنده تری نایل خواهیم شد.


کلمات کلیدی:


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره