ورود به پرتال مشتریان
در استفاده از iframe زیاده روی نکنید !

مدتی بود که دنبال این بودم که گوگل ، میتواند لینک‌های درون لینک باکس‌هایی که هم اکنون در کشورمان به یکی از مراجع کسب بازدید فراوان تبدیل شده ، را بخواند و آن‌ها را دنبال کند . که امروز در یکی از فروم‌های سئو به زبان انگلیسی به این مطلب برخوردم.


iframe google page rank در استفاده از iframe زیاده روی نکنید !

زمانی که شما iframe درون وبسایتتان میگذارید گوگل ، میتواند آن لینک‌ها را جز لینک‌های خروجی شما حساب کند و در صورتی که nofollow نباشند ، باعث کاهش رتبه گوگل شما شود . در صورتی که از این لینک باکس‌ها استفاده می‌کنید سعی کنید که آن‌ها را به صورت nofollow قرار دهید.
 
اثبات :
Michael Martinez ، یکی از اعضای فروم high ranking forums ، ازمایشی را برای اثبات این مسئله انجام داده است . او ، درون یکی از سایت‌های خود که ایندکس بالایی و رتبه مناسبی داشته درون یک صفحه iframe ، یکی از دامنه‌های تازه ثبت شده خود را لینک کرده است . آن زمان ، دامنه جدید ایشان توسط گوگل شناخته نشده بود . بعد از مدتی ، دامنه ایشان کاملا توسط گوگل ایندکس شده بود و انکور تکست ایشان تاثیر خودش را بر روی رتبه کلمات گذاشته بود و ایشان سایت خود را با انکور تکستی که لینک کرده بودند ، در نتایج گوگل مشاهده کردند.
نتیجه :
سعی کنید ، اگر نیازی به استفاده از iframe ندارید آن را حذف کنید و یا لینک‌های درون آن را nofollow کنید .
 
منبع یک ادمین

کلمات کلیدی:, , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره