ورود به پرتال مشتریان
ثبت خودکار پست های وبلاگ و سایت شما در فیس بوک و توییتر

فکر نمی‌کنم لازم باشه که در مورد اهمیت شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز توضیح بدم. اما بد نیست یادآوری کنم که اشتراک گذاری لینک‌های یک سایت در شبکه‌های اجتماعی، به شرطی که اصولی انجام بشه، از نظر گوگل هم یک نکته بسیار مثبت محسوب می‌شه. چون هدف گوگل اینه که بهترین نتایج رو به کاربران نمایش بده و چه سایتی می‌تونه بهتر از سایتی باشه که خود کاربرها لینک‌های اون رو توی شبکه‌های اجتماعی به همدیگه پیشنهاد می‌دن؟

انتشار اتوماتیک پست های وبلاگ در فیس بوک و توییتر

با وجود این که اکثر شبکه‌های اجتماعی، برای لینک‌های خارجی “rel=”nofollow می‌ذارن، گوگل این لینک‌ها رو می‌بینه، ایندکس می‌کنه و براشون ارزش ویژه‌های قائل می‌شه. اما اون‌ها رو follow نمی‌کنه. یعنی محتوای صفحاتی که از لینک‌های nofollow دیده باشه رو بررسی نمی‌کنه.

با این اوصاف، این که همه پست‌های سایت یا وبلاگ ما به صورت اتوماتیک در صفحه فیس بوک ما به اشتراک گذاشته بشه، خیلی وسوسه انگیزه. چون هم می‌تونیم بدون زحمت زیاد، برای سایتمون از طریق شبکه‌های اجتماعی بازدید کننده جذب کنیم و هم سایتمون رو از نظر گوگل محبوب تر کنیم و در نتایج جستجوی گوگل بهتر دیده بشیم.

روش کار اینه که برای Share کردن اتوماتیک مطالب سایت در صفحه فیس بوک، از Application‌های مخصوص این کار استفاده کنیم. این اپلیکیشن‌ها آخرین مطالب سایت شما رو از فید RSS سایت شما می‌خونن و به صورت خودکار روی صفحه فیس بوکی که شما بهشون معرفی می‌کنین منتشر می‌کنن.

بعضی از این اپلیکیشن‌ها رو من به شما معرفی می‌کنم، اما ممکنه خودتون بتونید اپلیکیشن‌های بهتری برای این کار پیدا کنید(برای پیدا کردن هر کدوم از این ابزار‌ها، کافیه اسم اونها رو گوگل کنید):

Social Rss – Twitter Feed – Networked Blogs – RSS Graffiti

اپلیکیشن‌های مختلفی که برای این کار طراحی شده، تفاوت‌هایی هم با هم دارن.

اولاً این که بعضی ازاین ابزارها، لینک‌های سایت شما رو به لینک‌های کوتاه دیگه ای تبدیل می‌کنن و مستقیماً لینک شما رو Share نمی‌کنن. این مسئله از این جهت اهمیت داره که همونطور که گفتم، شبکه‌های اجتماعی با استفاده از rel=”nofollow” برای لینک‌های خارجی، اجازه follow کردن لینک‌ها رو به گوگل نمی‌دن و وقتی لینکی به صورت غیر مستقیم به اشتراک گذاشته می‌شه، عملاً گوگل اثری از سایت شما پیدا نمی‌کنه.

تفاوت دوم، در لیست شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده در هر اپلیکیشن هستش. بعضی از این اپلیکیشن‌ها لینک‌های شما رو همزمان در چند شبکه اجتماعی منتشر می‌کنن و بعضی دیگه فقط یکی از این شبکه‌های اجتماعی رو پشتیبانی می‌کنن.

در این جدول، اپلیکیشن‌هایی که در بالا معرفی کردم، از لحاظ پشتیبانی فیس بوک و توییتر و همچنین ارائه یا عدم ارائه لینک مستقیم، با هم مقایسه شدن:

 

Direct Link

Twitter

Facebook

Application

 

بله

خیر

بله

Social RSS

1

خیر

بله

بله

Twitter Feed

2

خیر

بله

بله

Networked Blogs

3

خیر

بله

بله

RSS Graffiti

4

 

 متأسفانه هیچ کدوم از ابزارهای فعلی، در گوگل پلاس لینک Share نمی‌کنن و دلیلش هم اینه که خود گوگل اجازه انتشار اتوماتیک رو فقط به وبلاگ‌های سرویس وبلاگ خودش یعنی Blogger می‌ده.

 

منبع:

http://www.1admin.ir/how-to-share-posts-in-social-networks-automatically.html


کلمات کلیدی:,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین

رامین

خوب بود
راه اندازی کسب کار اینترنتی
http://farakasbokar.blogfa.com/
جمعه 14 آبان 1395
0
0


زهرا

اینم یه وب سایت و فروشگاه اختصاصی در مورد آبنما و فوراه
shop.arianen.ir
سه شنبه 24 فروردين 1395
1
1


sahar

سلام استاد
يكشنبه 25 مرداد 1394
1
1


soheil ahwazi

بهترین سایت سرگرمی و چت کردن و پخش دانلود فیلم تصاویر
يكشنبه 18 مرداد 1394
1
1


کسب و کار، تایپ و ترجمه

خوب بود
http://kasb-kar.ir
يكشنبه 9 فروردين 1394
1
13


mobina sargoli

خیلی خوب بود....ممنون میشم به وب سایت منم یه سر بزنید.
پنجشنبه 18 دي 1393
32
4


ناشناس

RSS Graffiti خیلی خوبه

سه شنبه 20 آبان 1393
5
3


نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره