ورود به پرتال مشتریان
بهترین گوشی، تبلت و فناوری‌های سال انتخاب شدند

جایزه بهترین گوشی هوشمند به Galaxy S III سامسونگ تعلق گرفت که البته انتخاب این محصول به عنوان بهترین گوشی هوشمند بازار چندان هم دور از ذهن نبود.


به دنبال برگزاری "کنگره جهانی تلفن‌همراه"(MWC) در بارسلونای اسپانیا، کارشناسان مرکز GSM Association با انجام بررسی‌های لازم بهترین گوشی سال را انتخاب کردند و در کنار آن بهترین دستگاه‌های الکترونیکی، بهترین ابزار و بهترین فناوری‌های موبایلی مشخص شد.

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، در حالی که گوشی‌های هوشمند و ابزارهای فراوانی در بازار موجود هستند و هر یک از آن‌ها به میزان قابل ملاحظه نیاز کاربران را برطرف می‌کنند، انتخاب این ابزارهای برتر با دشواری فراوان صورت گرفته است.

جایزه بهترین تلفن‌همراه معمولی در این رقابت به گوشی Asha ۳۰۵ نوکیا اختصاص یافت که ضمن پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت، قیمت بسیار ارزانی داشت.


جایزه بهترین گوشی هوشمند به Galaxy S III سامسونگ تعلق گرفت که البته انتخاب این محصول به عنوان بهترین گوشی هوشمند بازار چندان هم دور از ذهن نبود. فروش قابل ملاحظه این محصول و قابلیت‌های فراوان و کاربردی آن مهم‌ترین علت انتخابش بود.

جایزه بهترین رایانه لوحی به دو شرکت گوگل و ایسوس برای تولید Nexus ۷ اختصاص یافت که پس از ورود به بازار در نوامبر گذشته توانست فروش بالایی داشته باشد.

در زمینه بهترین ابزارهای موبایلی شبکه اجتماعی فیس‌بوک توانست این جایزه را از آن خود کند، در زمینه بهترین ابزار سازمانی Evernote جایزه دریافت کرد و حوزه ابزارهای کلی برنامه هدایت‌گر Waze توانست بهترین جایزه را دریافت کند.

همچنین شرکت سامسونگ توانست جوایز بهترین شرکت تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی، بهترین تولیدکننده زیرساخت‌های موبایلی و بهترین ارایه دهنده فناوری‌های موبایلی را از آن خود کند.


کلمات کلیدی:, , , , , , , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره