ورود به پرتال مشتریان
استخدام موسسات حسابرسی

شرکت خدمات حسابداری تحلیل تراز غرب در نظر دارد از حسابدران مبتدی و مجرب جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تبریز دعوت به همکاری نماید
آدرس: تبریز – بازار- راسته کوچه – بازار بزرگ مشروطه- طبقه اول – واحد ۳۵

———————————————

یک موسسه حسابرسی معتبر به تعدادی فوق لیسانس در رشته های حسابداری ، مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی ساکن اصفهان بدون سابقه کار و یا حداکثر با یک سال سابقه کار جهت خدمات حسابرسی و حسابداری نیاز دارد.
( آقایان دارای کارت پایان خدمت )
تماس ۱۴ الی ۱۶
تلفن : ۳۲۶۴۱۵۰۹-۰۳۱

——————————————————————————–

مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی ارقام بهین آرا در استان مازندران در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در رده‌های شغلی حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق شماره نمابر ۴۴۲۲۳۷۵۹-۰۱۱ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آبان حساب برای تکمیل کادرحرفه‌ای خود در رده‌های سرپرست، حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید.متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق شماره نمابر ۸۸۱۰۲۹۸۵ و یا پست الکترونیک به نشانی abanhessab_hesabdaran@yahoo.com ارسال و یا با شماره ۸۸۷۰۸۲۳۴ تماس حاصل نمایند.
——————————————————————————–
استخدام تعدادی خانم، فوق لیسانس حسابداری، آشنا به نرم افزارحسابداری، اکسل و ترجیحا حسابرسی
جهت کار درموسسه حسابداری وخدمات مالی ترازحساب شیراز
۶۷ ۱۸ ۳۱۲ ۰۹۱۷
۰۶ ۹۵۳ ۳۲۲ ۰۷۱
۰۷ ۹۵۳ ۳۲۲ ۰۷۱
۴۶ ۷۹۷ ۳۲۲ ۰۷۱
۳۰ ۱۷ ۴۹۳ ۰۹۱۶
——————————————————————————–
به۳ نفرحسابدار بدون سابقه کار با مدرک لیسانس جهت کار در موسسه حسابداری در تهران نیازمندیم
۸۸۹۷۶۳۱۵
——————————————————————————–
استخدام تعدادی حسابدار و کمک حسابدار خانم و آقا در اصفهان
شرکت حسابداری و حسابرسی شفیعی و شرکاء
کارشناس رسمی دادگستری ش ت ۳۰۲۵
۱۲ – ۳۲۲۴۰۰۱۱ – ۰۹۱۳۸۹۴۸۵۶۱ – ۰۹۱۳۳۲۶۵۶۹۴
——————————————————————————–
ردیف های استخدامی مورد نیاز موسسه آریا نیک
الف) حسابدار: سه نفر لیسانس یا فوق لیسانس حسابداری، دارای حداقل سه تا پنج سال سابقه کار مفید و موثر، با دانش تئوری مناسب، تسلط نسبی به زبان انگلیسی و اکسل و دارای انگیزه کاری بالا و فعال، ترجیحاٌ دارای سابقه کار در موسسات حسابداری و حسابرسی معتبر به همکاری دعوت می شوند.
ب) کمک حسابدار: لیسانس حسابداری (یا دانشجو سالهای آخر) بدون سابقه کار، دارای معدل بالا، انگیزه کاری و آشنایی مناسب با اکسل و تئوری مناسب(ترجیحاٌ ساکن شمالغرب یا غرب تهران)،
ج) کارآموز: دانشجویان حسابداری با معدل مناسب و آشنا به نرم افزار اکسل که می بایست دوره کارآموزی دانشگاه خود را در محیط های کاری حرفه ای طی نمایند، می توانند رزومه تحصیلی و توانائیهای خود را به آدرس ایمیل موسسه جهت بررسی و حسب مورد امکان طی دوره مذکور ارسال نمایند.
متقاضیان محترم می توانند با شماره تلفن ۲۲۳۶۱۲۵۷ تماس حاصل فرمایند یا به آدرس سعـــــادت آباد- پائین تر از میدان بوستان (کتاب) – مجتمع افـــق- طبقه هفتــم- واحد ۵۹ مراجعه کنند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت دقیق آزما تراز در رده‌های حسابرس ارشد و سرپرست دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیات می‌تواند با مراجعه به سایت اطاع‌رسانی این مؤسسه به نشانی http://www.azmataraz.ir درخواست خود را در بخش “داوطلبان استخدام” ثبت و ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آرشین حساب برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود نیاز به نیروهای کار آزموده در رده‌های زیر دارد.
۱- سرپرست حسابرسی همراه با ۵ سال سابقه کار
۲- حسابرس ارشد همراه با ۳ سال سابقه کار
۳- حسابرس همراه با ۳ سال سابقه کار
متقاضیان می‌تواند سوابق تحصیلی و شغلی خود را از طریق نمابر به شماره ۸۸۴۸۰۸۵۴ و یا پست الکترونیکی به نشانی arshinhesab@gmail.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آراء در رده‌های حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق شماره نمابر ۸۸۹۰۳۹۴۹ یا پست الکترونیک به نشانی araaudit_firm@yahoo.com ارسال و یا با شماره تلفن ۸۸۹۰۵۳۱۶ تماس حاصل نمایند.
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی کوشش جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های سرپرست حسابرسی، حسابرس ارشد و حسابرس و منشی دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان می توانند رزومه خود را به شماره فکس ۸۸۷۳۶۳۶۱ ارسال نمایند و یا با شماره ۸-۸۸۷۳۴۷۰۷ تماس حاصل فرمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت بخرد یار جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های حسابرس ، حسابرس ارشد ، سرپرست و سرپرست ارشد دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان می توانند رزومه خود را به شماره فکس ۷۷۵۱۴۵۷۷ ارسال و یا با شماره ۶-۷۷۵۱۴۵۷۵ تماس حاصل نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی آمارکاران جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های حسابرس ارشد ، سرپرست و یا سرپرست ارشد حسابرسی (ترجیحا آقا) دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس پست الکترونیکی abbassalek@gmail.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی پایش گستر حساب از علاقه‌مندان به همکاری در سطوح سرپرست، حسابرس ارشد و حسابرس دعوت به همکاری می‌نماید.علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل رزومه خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس pgh_auditfirm@yahoo.com و یا شماره فاکس ۴۴۰۴۷۵۹۰ و ۴۴۰۲۲۳۷۷ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی آذین تراز ارقام جهت تکمیل کادر حرفه ای خود از علاقه‌مندان به همکاری در سطوح سرپرست حسابرس (با داشتن قبولی آزمون جامعه در این رده شغلی)، حسابرس ارشد( با داشتن قبولی آزمون جامعه در این رده شغلی) و حسابرس(با داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار مفید حسابرسی) دعوت به همکاری می‌نماید.علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل رزومه خود را به شماره ۸۸۸۹۳۱۸۹ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۶-۸۸۹۴۹۳۴۵ تماس حاصل نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی شاهدان از علاقه‌مندان به همکاری در سطوح حسابرس(لیسانس و بالاتر با حداقل یک سال سابقه کار حسابرسی بعد از اخذ لیسانس) و حسابرس ارشد (لیسانس و بالاتر با حداقل ۳ سال سابقه کار حسابرسی بعد از اخذ لیسانس و ترجیحا دارای گواهی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران) دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه حاوی خلاصه سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق شماره فاکس ۸۸۳۲۸۳۱۳ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی کاشفان از تعدادی حسابدار رسمی علاقمند جهت استخدام در سمت مدیر ارشد یا مدیر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حسابداری و آشنا به زبان انگلیسی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانندجهت ارسال سوابق با شماره ۸۸۸۶۱۱۳۱ تماس و یا از طریق شماره فکس ۸۸۸۲۷۵۵۶ و یا پست الکترونیک info@kashefan.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی ارژنگ خبره جهت تکمیل کادر پرسنل حرفه‌‌‌‌ای خود در کلیه سطوح نیازمند همکاری می‌‌باشد. علاقمندان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند رزومه کاری خود را به شماره فاکس ۴۴۱۷۰۳۱۸ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی آرمان روش نیاز به همکاری افرادی در رده‌های حسابرس ارشد، حسابرس و کمک حسابرس دارد .متقاضیان می‌توانند خلاصه‌ای از سوابق تحصیلی و کاری خود را به شماره فاکس ۸۸۵۸۳۵۰۸ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی اصلاح‎گستران امین جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود به تعدادی همکار در رده‌های ۱-مدیر فنی حسابرسی(حسابدار رسمی) ۲-سرپرست حسابرسی (دارای گواهی قبولی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران) ۳- حسابرس ارشد(دارای گواهی قبولی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران) ۴- حسابرس با سابقه کار مناسب ، دارای حداقل کارشناسی از دانشگاه‌های معتبر نیازمند است. متقاضیان میتوانند رزومه خود را به نمابر ۸۸۵۴۹۹۱۲ و یا به آدرس ایمیل Ega_1387@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی آزمودگان (حسابدار رسمی)، در رده های حسابرس ارشد و حسابرس (با حداقل ۲ سال سابقه کار) نیازمند همکاری می‌باشد. علاقمندان می‌توانند رزومه کاری خود را به شماره فاکس ۸۸۹۲۹۶۴۲ و یا آدرس ایمیل az.hesabras@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی آئین تدبیر سهند (حسابدار رسمی)، در رده های حسابرس ارشد و حسابرس و سرپرست نیازمند همکاری می‌باشد. علاقمندان می‌توانند رزومه کاری خود را به شماره فاکس ۳۳۶۷۱۳۰-۰۴۱۱ ارسال و یا با شماره ۳۳۷۰۸۰۱-۰۴۱۱ تماس حاصل فرمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز از تعدادی فارغ‌التصیل حسابداری، با حداقل ۲ سال سابقه حسابرسی، برای بخش حسابرسی داخلی ، دعوت به همکاری می‌نماید. از متقاضیان درخواست می‌شود به آدرس http://www.hma.ir مراجعه و فرم درخواست همکاری را تکمیل نمایند.
——————————————————————————–
دعوت به همکاری مؤسسه حسابرسی آرمان راهبرد از تعدادی حسابرس دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان به همکاری با این موسسه درخواست میشود رزومه خود را به شماره تلفکس ۸۸۵۰۶۹۹۰ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی هشیار بهمند از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و مقطع بالاتر در رده حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید. از متقاضیان دعوت می‌شود خلاصه‌ای از سوابق تحصیلی و شغلی خود را به آدرس الکترونیکی hb.iran@hoshiyar.com و یا به شماره فکس ۵-۸۸۸۴۳۷۰۴ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی هدف همکاران تعدادی حسابرس،حسابرس ارشد و سرپرست را به همکاری دعوت می‌نماید. متقاضیان می‌توانند سوابق تحصیلی و تجربی(رزومه) خود را به آدرس hadafhamkaran@gmail.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی ژرف بین نیکو روش تعدادی حسابرس،حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسی را به همکاری دعوت می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق فکس با شماره ۸۸۹۵۲۲۸۹ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت پویندگان پارس حساب جهت تکمیل نیروی انسانی (کادر فنی) خود در رده‌های سرپرست و حسابرس ارشد جهت دفتر تبریز و مشهد نیازمند همکاری می‌باشد. متقاضیان می‌تواند رزومه خود را به آدرس الکترونیکی pooyandegantabriz@yahoo.com و pooyandeganmashhad@yahoo.com و یا شماره نمابر ۳۸۵۴۳۱۸۳-۰۵۱ و ۴۴۰۶۵۳۶-۰۴۱۱ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت شهود امین از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در رده‌های سرپرست حسابرسی ( با گواهی قبولی در آزمون جامعه)، حسابرس ارشد ( با گواهی قبولی در آزمون جامعه) و حسابرس ( با حداقل ۲ سال سابقه کار حسابرسی) دعوت به همکاری می‌نماید.
علاقمندان می‌توانند سوابق تحصیلی و شغلی خود را به نمابر شماره ۴۴۰۴۹۰۶۳ و یا پست الکترونیکی به نشانی F.audit@shohoodamin.ir ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مرسسه حسابرسی و خدمات مدیریت بیداران جهت تکمیل کادر حسابرسی خود از متقاضیان در رده‌های سرپرست حسابرسی( ترجیحاً دارای مدرک قبولی از جامعه حسابداران رسمی) و حسابرس ارشد ( ترجیحاً دارای مدرک قبولی از جامعه حسابداران رسمی) دعوت به همکاری می‌نماید.
علاقمندان می‌توانند سوابق کاری، تحصیلی و پیشنهادات خود را به آدرس تهران ، شمال میدان هفت تیر، خیابان ملایری‌پور، ابتدای خیابان شهید زیرک‌زاده، پلاک ۲۰ ، واحد یک، طبقه همکف و یا به شماره نمابر ۸۸۸۳۱۶۸۱ ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۳۵۲۰۷-۸۸۳۰۶۹۱۱ تماس حاصل فرمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی نوین نگر مانا به تعدادی حسابرس، حسابرس ارشد و سرپرست جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود که امکان اعزام به مأموریت داشته باشند نیازمند است. متقاضیان می‌توانند سوابق تحصیلی و تجربی خود را به شماره دورنگار ۸۸۸۰۱۲۴۱ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش (حسابدار رسمی) به منظور تکمیل کادر حرفه‌ای خود در بخش حسابرسی مالی و حسابرسی داخلی از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و مقاطع بالاتر دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان در صورت تمایل میتوانند خلاصه‌ای از سوابق شغلی و تحصیلی خود را به شماره فاکس ۲۲۰۵۷۸۳۵ ارسال نموده و یا با شماره تلفن ۲۶۲۰۰۴۵۲ تماس حاصل نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی بیات رایان (حسابداران رسمی)، جهت تکمیل کادر حسابرسی خود از متقاضیان در رده حسابرس ارشد ( دارای مدرک رده‌بندی حرفه‌ای از جامعه حسابداران رسمی) دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند سوابق کاری و تحصیلی خود را به آدرس تهران، خیابان مطهری، شماره ۲۳۱، طبقه سوم و یا به شماره نمابر ۸۸۵۰۲۰۴۵ و یا پست الکترونیکی bayatrayan@bayatrayan.ir ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آگاهان ارقام از حسابرسان با سابقه کار ، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری در مقطع کارشناسی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به شماره نمابر ۹-۸۸۷۴۴۲۲۸ و پست الکترونیکی agahanargham@iacpa.ir ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آروین باستان محاسب جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود در سطح حسابرس، حسابرس ارشد و سرپرست نیازمند همکاری می‌باشد. علاقمندان می‌توانند رزومه کامل پرسنلی ، تحصیلی و شغلی خود را به شماره نمابر ۸۸۴۷۱۲۷۹ و پست الکترونیکی info.mohaseb@gmail.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت اصول پایه (فراگیر) در رده‌های سرپرست گروه حسابرسی دارای مجوز جامعه حسابداران رسمی ایران ، حسابرس ارشد دارای مجوز جامعه حسابداران رسمی ایران و حسابرس ترجیحاً با دو سال سابقه کا حسابرسی با حقوق مکفی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان میتوانند رزومه خود را به شماره نمابر ۸۸۴۵۲۹۶۳ و یا پست الکترونیکی iacpa_opfarageer@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی رهنود ثامن نیازمند مدیرفنی می‌باشد. علاقمندان میتوانند رزومه خود را به شماره نمابر ۸۴۷۳۰۲۴-۰۵۱ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آزمون داده‌های پارس از تعدادی همکار در رده‌های :
۱ – مدیر فنی حسابرسی(حسابدار رسمی)
۲ – سرپرست ارشد، سرپرست و حسابرس ارشد ( دارای گواهی قبولی از جامعه حسابداران رسمی)
۳ – حسابرس با حداقل ۲ سال سابقه کار دارای حداقل مدرک کارشناسی
دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به نمابر ۲۲۸۸۰۲۳۹ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی بهنام مشار برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رتبه کمک حسابرس دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند رزومه خود را به شماره نمابر ۸۸۷۲۶۴۸۴ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آزمودگان (حسابدار رسمی) در رده‌های سرپرست، حسابرس ارشد و حسابرس ( با حداقل ۲ سال سابقه کار) استخدام می‌نماید. علاقمندان می‌توانند رزومه کاری خود را به شماره فاکس ۸۸۹۲۹۶۴۲ و یا آدرس ایمیل az.hesabras@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رایمند امین به تعدادی حسابرس ارشد جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود در تهران که امکان اعزام به مأموریت داشته باشند نیازمند است. متقاضیان می‌توانند سوابق تحصیلی و تجربی خود را به آدرس الکترونیکی info@raymandamin.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی مختار و همکاران برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های شغلی حسابرس، حسابرس ارشد، سرپرست و سرپرست ارشد و همچنین کارمند اداری خانم با سابقه کار در مؤسسات حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق شماره نمابر ۸۸۹۰۳۴۹۶ و یا پست الکترونیکی به نشانی mokhtar.mri1973@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی شاخص‌اندیشان در سطوح حرفه‌ای حسابرس و حسابرس ارشد از افراد علاقمند که دارای توانائیهای حرفه‌ای و تجربی کافی هستند و در آزمون جامعه حسابداران رسمی پذیرفته شده‌اند، دعوت به همکاری می‌نماید.
علاقمندان می‌توانند رزومه خود را به آدرس الکترونیکی info.shakhes@gmail.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
موسسه حسابرسی توسعه مدیریت دانا برای تکمیل کادر حرفه‌ای دفتر تهران خود در رده‌های حسابرس ، حسابرس ارشد و سرپرست دعوت به همکاری می‌نماید. داشتن گواهی‌نامه قبولی در آزمون رتبه‌بندی از جامعه حسابداران رسمی ، برای متقاضیان رده‌های حسابرس ارشد و سرپرست الزامی است. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به نشانی پست الکترونیکی info@danacpa.ir و یا نمابر ۲۲۲۷۶۳۳۸ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و مشاوره مالی ژرف بین نیکو روش در رده های شغلی حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به شماره نمابر ۸۸۹۵۲۲۸۹ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی رئوف‌اندیش امین در رده های شغلی سرپرست ارشد، سرپرست، حسابرس ارشد و حسابرس دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند مشخصات خود را به آدرس ایمیل Raof@yahoo.com و یا شماره نمابر ۸۸۹۲۹۹۲۳ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی بینا تدبیر روش جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود از متقاضیان واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید:
۱- حسابرس ارشد دارای لیسانس حسابداری و بالاتر با حداقل سه سال سابقه کار
۲- حسابرس دارای لیسانس حسابداری با حداقل یک تا دو سال سابقه کار
۳- منشی آشنا به حسابداری دارای لیسانس و سابقه کار
علاقمندان می‌توانند رزومه خود را از طریق تلفکس ۸۸۱۷۵۴۴۰ و ۸۸۱۷۵۴۵۰ و ۸۸۵۴۴۵۹۳ و یا پست الکترونیکی mazdakkazemzadeh@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت تدبیر محاسب آریا جهت واحد حسابرسی یکی از شرکت‌های تحت پوشش از تعدادی پرسنل آقا در رده‌های شغلی زیر دعوت به همکاری می‌نماید:
۱- یک نفر حسابرس با حداقل پنج سال سابقه حسابرسی و تجربه کارکرد در واحد حسابرسی داخلی
۲- یک نفر کمک حسابرس با حداقل یک سال سابقه کار
علاقمندان می‌توانند با شماره ۴۴۰۱۲۵۳۶ تماس گرفته و یا از طریق نمابر به شماره ۴۴۹۶۱۶۴۵ اطلاعات خود را ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت داریا روش جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود از داوطلبان بارتبه‌های زیر (ترجیحاً آقا)دعوت به همکاری می‌نماید:
۱- حسابرس ارشد دارای مدرک لیسانس حسابداری و بالاتر با حداقل ۳ سال سابقه کار حسابرسی بعد از اخذ لیسانس و ترجیحاً دارای گواهی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران
۲- سرپرست حسابرسی دارای مدرک لیسانس حسابداری و بالاتر با حداقل ۶ سال سابقه کار حسابرسی بعد از اخذ لیسانس و ترجیحاً دارای گواهی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران
متقاضیان میتوانند خلاصه سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس info@dariaravesh.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی حافظ گام از تعدادی حسابرس در کلیه سطوح به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند رزومه خود را از طریق فاکس به شماره ۲۲۲۷۰۹۸۱ و پست الکترونیک به نشانی hafezgam@yahoo.com ارسال فرمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی متین محاسب نوین جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود از نیروهای کارآمد در سطوح حسابرس ، سرپرست ، سرپرست ارشد و مدیر فنی با شرط دارا بودن گواهی قبولی از جامعه حسابداران رسمی ایران دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق فاکس به شماره ۸۸۷۷۳۰۸۳ و یا پست الکترونیکی به نشانی infobox.value@gmail.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی فرانگر حساب خبره در رده‌های حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به شماره نمابر ۸۸۵۳۴۳۶۵ ارسال و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۵۶۰۴۲ تماس حاصل فرمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهیافت و همکاران برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در دفتر تهران از داوطلبان (ترجیحاً آقا) در سطوح حسابرس ، حسابرس ارشد، سرپرست و سرپرست ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند خلاصه سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی rahyaft102@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی اهمیت‌نگر جهت انجام امور حسابرسی و بازرسی شرکت‌های طرف قرارداد از حسابرسان در رده‌های حسابرس ارشد و سرپرست (ترجیحا حسابدار رسمی) دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق نمابر به شماره ۶۶۳۸۱۱۵۴ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آگاهان تراز توس از فارغ‌التحصیلان در مقطع کارشناسی و بالاتر در رده‌های حسابرس ، حسابرس ارشد ، سرپرست و سرپرست ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند خلاصه‌ای از سوابق تحصیلی و شغلی خود را به آدرس الکترونیکی info@agahantaraz.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز از تعدادی فارغ‌التحصیل رشته حسابداری با حداقل ۲ سال سابقه حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید . از متقاضیان درخواست میشود به آدرس http://www.hma.irمراجعه و فرم درخواست همکاری را تکمیل مایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آتیه‌اندیش ارقام از تعدادی حسابرس ارشد آقا با حداقل ۳ سال سابقه کار که آمادگی اعزام به مأموریت را داشته باشند به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می‌نماید. از متقاضیان دعوت می‌شود رزومه خود را به شماره فاکس ۸۸۷۵۲۲۰۸ ویا پست الکترونیکی به نشانی atiyeh_andish@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی فریوران از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در رده‌های حسابرس و حسابرس ارشد برای همکاری دعوت می‌کند.متقاضیان می‌توانند اطلاعات کامل خود را در بخش استخدام تارنمای مؤسسه به نشانی http://www.farivaran.com قرار دهند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی رایمند و همکاران جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود از داوطلبان در رتبه‌های زیر دعوت به همکاری می‌نماید:
- حسابرس ( دارای لیسانس حسابداری یا بالاتر با حداقل یکسال سابقه کار)
- حسابرس ارشد ( دارای مدرک لیسانس حسابداری و بالاتر با حداقل ۳ سال سابقه کار حسابرسی و ترجیحاً دارای گواهی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران)
- سرپرست حسابرسی ( دارای مدرک لیسانس حسابداری و بالاتر با حداقل ۶ سال سابقه کار حسابرسی و ترجیحاً دارای گواهی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران)
متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به همراه سوابق تحصیلی و تجربی خود از طریق پست الکترونیکی به نشانی rymand@rymand.com و یا شماره نمابر ۲۲۱۳۷۷۰۸ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی بهراد مشار از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و بالاتر در رده حسابرس (با حداقل دو سال سابقه حسابرسی) و حسابرس ارشد( دارای مدرک رده‌بندی حرفه‌ای از جامعه حسابداران رسمی ایران) دعوت به همکاری می‌نماید. از متقاضیان دعوت می‌شود درخواست،مشخصات کامل، سوابق تحصیلی و کاری خود را به آدرس الکترونیکی info@behradmoshar.com و یا به شماره فکس ۸۸۳۰۹۴۹۰ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آریان محاسب پویا از تعدادی حسابدار رسمی در رده مدیر فنی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌تواند درخواست و سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی arianmohasebpooya@yahoo.com و یا شماره نمابر ۸۸۲۳۰۷۳۵ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی دش و همکاران از تعدادی حسابرس ارشد با حداقل چهار سال سابقه کار، دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به شماره نمابر ۴۴۸۴۶۶۱۲ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی توسعه مدیریت دانا برای تکمیل کادر حرفه‌ای دفتر اصفهان خود در رده‌های کمک حسابرس، حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید . دارا بودن گواهی‌نامه قبولی در آزمون رتبه‌بندی از جامعه حسابداران رسمی ایران ، برای متقاضیان رده حسابرس ارشد الزامی است. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به نشانی پست الکترونیکی info@danacpa.ir و یا نمابر ۳۶۶۷۳۰۰۹-۰۳۱ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
آقای هوشمند بابایی (شاغل انفرادی) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از تعدادی حسابرس و حسابرس ارشد با رتبه جامعه حسابداران رسمی ایران دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق تلفکس‌۸۸۶۳۲۳۵۱ – ۸۸۶۳۹۱۳۷ ارسال و پیگیری نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آگاهان تراز توس برای دفتر مشهد از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در رده‌های حسابرس، حسابرس ارشد، سرپرست و سرپرست ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. از متقاضیان دعوت می‌شود خلاصه‌ای از سوابق تحصیلی و شغلی خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی ‌info@agahantaraz.com و یا فکس به شماره ۳۷۶۷۳۳۷۰-۰۵۱ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت سامان اندیشان یکتا از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری و دیگر رشته‌های مرتبط در خصوص حسابرسی شهرداری‌ها در رده های شغلی سرپرست، حسابرس و حسابرس ارشد که دارای سابقه حسابرسی شهرداری‌ها باشند دعوت به همکاری می‌نماید.متقاضیان می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس الکترونیکی samanandishanyekta@yahoo.com و یا شماره فکس ۲۲۰۲۸۷۷۶ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی متین خردمند از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد در رده‌های حسابرس ارشد، سرپرست و سرپرست ارشد برای دفتر تهران دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند رزومه خود را به شماره نمابر ۸۹۷۸۸۸۲۳ و یا پست الکترونیکی به نشانی matinaudit1@yahoo.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و مشاوره فردا پدید در رده‌های حرفه‌ای کمک حسابرس تا مدیر(حسابدار رسمی) دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند برای تکمیل فرم درخواست همکاری به تارنمای http://www.fardapadid.com بخش “متقاضی همکاری” مراجعه نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی آتیه‌نگر از تعدادی فارغ‌التحصیل رشته حسابداری با ۲ سال سابقه کار حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید. از متقاضیان درخواست می‌شود رزومه فعالیت خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی atehnegaraudit@yahoo.com و یا نمابر به شماره ۸۸۵۱۳۵۲۷ ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی آزمون‌پرداز جهت تکمیل کادر حرفه‌ای خود به تعدادی همکار در رده‌های زیر که دارای حداقل مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه‌های معتبر باشند نیازمند است:
۱- حسابرس ارشد( دارای گواهی قبولی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران)
۲- حسابرس با سابقه کار مناسب
متقاضیان می‌توانند رزومه خود را با نمابر ۸۸۵۰۳۵۲۸ و یا پست الکترونیکی به نشانی info@azpar.com ارسال نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت تدبیر محاسب آریا برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود جهت دفتر مرکزی تهران در رده‌های ۱- سه نفر حسابرس ارشد ۲- دو نفر حسابرس ۳- سه نفر کمک حسابرس، دعوت به همکاری می‌نماید.متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق شماره نمابر ۴۴۹۶۱۶۴۵ ارسال و با شماره تلفن ۴۴۰۱۲۵۳۶ پیگیری نمایند.
——————————————————————————–
مؤسسه حسابرسی هشیار بهمند از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و مقطع بالاتر در رده حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند خلاصه‌ای از سوابق تحصیلی و شغلی خود را به پست الکترونیکی به نشانی hb.iran@hoshiyar.com و یا به شماره فکس ۵-۸۸۸۴۳۷۰۴ ارسال نمایند.


کلمات کلیدی:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره