ورود به پرتال مشتریان
آغاز ثبت نام آزمون‌هاي حرفه‌اي بازار سرمايه از اول تير
ثبت نام بیست و سومین دوره از آزمون‌های حرفه ای بازار سرمایه از روز یکشنبه اول تیردر سایت http://reg.seo.ir آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، حیدر فروغ نژاد رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای با بیان
این مطلب گفت : این دوره از آزمون‌ها با تغییراتی در نحوه برگزاری آزمون معامله‌گری و همچنین سرفصل‌های آن برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: براساس مصوبه اخیر هیأت مدیره سازمان، افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در رشته‌های مرتبط از قبیل گرایش‌های مالی رشته مدیریت، حقوق مالی، مهندسی مالی، حسابداری و اقتصاد بوده و معدل آنها بالاتر از 15 باشد، در صورت شرکت در آزمون مقررات (شامل مقررات اصول بازار سرمایه و معامله‌گری) و کسب حد نصاب 40 و در سایر رشته‌ها، در صورت موفقیت در آزمون مقررات (شامل مقررات اصول بازار سرمایه و معامله‌گری) و کسب حد نصاب 40 با پیش نیاز گواهی‌نامه اصول بازار سرمایه و شرکت در دوره‌های آموزشی مربوطه، می‌توانند به عنوان معامله‌گر فعالیت کنند.
فروغ نژاد افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود با مراجعه به سایت این اداره به نشانی reg.seo.ir (لینک آشنایی با گواهی‌نامه‌ها)، سرفصل‌های جدید را مطالعه کنند.
رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، یادآوری کرد: افرادی که تمایل به شرکت در سایر آزمون‌ها دارند، باید مانند گذشته گواهی‌نامه اصول بازار سرمایه را نیز دریافت کنند.
بیست و سومین دوره از آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در روزهای 6 و 7 شهریور در هشت حوزه امتحانی و آزمون مدیریت سبد اوراق بهادار در روزهای 20 و 21 شهریور به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار می شود.

کلمات کلیدی:, , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره