ورود به پرتال مشتریان
آزمون استخدام نهاد کتابخانه‌های عمومی در یزد برگزار می‌شود
آزمون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تامین نیروی انسانی در سطح ملی در استان یزد نیز اواخر سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در اطلاعیه شماره یک معاونت اداری مالی این نهاد شرایط عمومی و اختصاصی و مواد و منابع آزمون اعلام شده است.
از نکات حائز اهمیت این اطلاعیه، افزایش شرط حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد تا 32 سال و داوطلبان دارای مدرک دکترا تا 40 سال تمام است.
در این اطلاعیه همچنین اعلام شده است: استخدام کتابدار تنها از میان دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته‌های "علم اطلاعات و دانش‌شناسی" و "کتابداری و اطلاع‌رسانی" صورت می‌گیرد.
بنا بر اعلا معاونت اداری مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نحوه و مهلت ثبت‌نام در این آزمون متعاقباً از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.
براساس اعلام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با برگزاری آزمون جذب کتابدار در این نهاد، آزمونی برای استخدام کتابداران انجمنی و روستایی شاغل در نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز برگزار خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط، رشته‌ها و منابع آزمون می‌توانند به پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی www.yazdpl.ir یا سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مراجعه کنند.

کلمات کلیدی:, , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره