ورود به پرتال مشتریان
سرعت 4G ایرانسل چقدر است؟

مدیرعامل ایرانسل از شبکه‌ی ارتباطی سرتاسری 4G LTE ایرانسل پرده برداشت. آزمایش این شبکه‌ی مخابراتی در محل برگزاری کنفرانس نشان از سرعت دانلود ۱۷ مگابایت در ثانیه برای این شبکه دارد.

 مدیرعامل ایرانسل در مراسم رونمایی از شبکه LTE تاریخچه‌ی راه‌اندازی شبکه‌ی مخابراتی LTE‌ در جهان را تشریح کرد. وی گفت: پس از مطرح شدن پیشنهاد راه‌اندازی این سرویس در سال ۲۰۰۴ توسط کشور ژاپن، اولین شبکه‌ی مخابراتی LTE‌ سال 2008 در استکهلم سوئد راه‌اندازی شد. دزفولی همچنین به تاریخچه‌ی راه‌اندازی این سرویس در سایر کشورها اشاره کرد.

وی سپس به راه‌اندازی این سرویس با فاصله‌ی ۶ ساله در کشورمان پرداخت. دزفولی با تاکید بر مزایای استفاده از شبکه‌های ارتباطی LTE، سرعت متوسط دانلود در این شبکه را بین ۱۰ تا ۴۰ مگابابیت در ثانیه اعلام کرد. سپس شبکه‌ی LTE ایرانسل در محل برگزاری آزمایش شد که براساس نتایج حاصل، سرعت دانلود در این شبکه برابر ۱۳۹ مگابیت بر ثانیه و آپلود نیز ۴۲ مگابیت بر ثانیه است.

هم اکنون بیش از 73 شهر کشور از جمله تهران، مشهد مقدس، تبریز، شیراز، اهواز، اراک، اردبیل، زنجان، بندرعباس، همدان، ایلام، کرج، کرمانشاه، خرم آباد، لاهیجان، ارومیه، قزوین، قم، رشت، سنندج، اسدآباد، بندرانزلی، گرمدره، طوس، طرقبه، سرعین، اصفهان، دستگرد، دولت آباد، بهارستان، مرودشت، آستارا، یاسوج، قروه، سقز، ساوه، بابل، یزد، کرمان، آبادان، اندیشه، بیرجند، بوشهر، جلفا، زاهدان، خوی، ری، بجنورد، سمنان، سهند، شهرکرد، گرگان، لنگرود، میانه امیرکلا، محمودآباد، نور، آستانه اشرفیه، رودبار قصران، درود ، شهربابک، تنکابن، قائم شهر، بوکان، میاندوآب، رویان، ایزدشهر، میامی، دوگنبدان، شیبان، فسا، شاهین شهر، رامسر و جزیره کیش تحت پوشش خدمات نسل ۳ ایرانسل قرار دارند و توسعه پرشتاب ارتقا شبکه ادامه دارد.

همچنین، ارائه خدمات نسل چهارم نیز در حال حاضر در شهرهای بزرگ و مراکز استانهایی نظیر مشهد مقدس، قم، قزوین، تبریز، تهران، ارومیه، کرج، همدان و بابل در دسترس است و مناطق تحت پوشش به مرور توسعه می یابد. فهرست به روز مناطق تحت پوشش نسل‌های سوم و چهارم ایرانسل همواره از طریق وبسایت irancell.ir قابل مشاهده است.


برنامه‌های کاربردی ایرانسل

ایرانسل در کنار توسعه پرشتاب شبکه باندپهن همراه خود، در حوزه تامین محتوا و برنامه های کاربردی و حمایت از روند رو به رشد اپلیکیشن های بومی هم فعالیت چشمگیری داشته که از آن جمله می‌توان به اپلیکیشن‌های پیام رسان بومی "بیسفون"، "زوم" بعنوان بازار عرضه محتوای ویدئویی ایرانسل، "ریتم" بعنوان بازار عرضه محتوای صوتی ایرانسل، "سلامت همراه"، "آموزش همراه"، "کتابخوان" با قابلیت عرضه کتاب های صوتی، "چهارسو" بعنوان بازار فروش اپلیکیشن، "بازیک" بعنوان گیم استور و "نشان" بعنوان اپلیکیشن واقعیت افزوده ایرانسل اشاره کرد.

تعرفه دسترسی به خدمات باند پهن همراه ایرانسل
در حال حاضر تعرفه دسترسی به خدمات اینترنت همراه ایرانسل در نسل های EDGE، 3G و 4G یکسان است و مشترکین می‌توانند با استفاده از بسته های افزایشی دیتای همراه ایرانسل و یا بسته های ترکیبی با قابلیت سفارشی سازی، هزینه های ارتباطی خود را به میزان چشمگیری مدیریت کنند. این مقرون به صرفه ترین تعرفه دسترسی به خدمات باندپهن همراه در کشور است.

با توجه به سرعت بالاتر خدمات باند پهن همراه ایرانسل نسبت به نسلهای قبلی، خرید بسته های اینترنت همراه از طریق کددستوری #5*555* مقرون به صرفه ترین تعرفه خدمات دسترسی به باند پهن همراه را برای مشترکین فراهم می‌سازد و به مشترکین خدمات نسل سه و چهار ایرانسل توصیه می‌شود برای مدیریت هزینه های خود از این بسته ها استفاده کنند.


کلمات کلیدی:, , , ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره