ورود به پرتال مشتریان
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو

آزمون استخدامی وزارت نیرو برای جذب ۶۴۸ نفر، صبح امروز (جمعه) با رقابت ۷۴ هزار و ۲۸۱ نفر متقاضی استخدام در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش میزان، نتایج اولیه آزمون که معادل سه‌برابر ظرفیت موردنیاز است، ۲۰ آذرماه امسال اعلام می‌شود و در نهایت ۶۴۸ نفر به استخدام درمی‌آیند.

قائم‌مقام وزیر نیرو در جریان بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه امیرکبیر تهران، گفت: این آزمون به‌منظور جذب ۶۴۸ نفر در حوزه ستادی وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت مدیریت منابع آب، شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و همچنین شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور به‌صورت همزمان در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود.

ستار محمودی” از ثبت‌نام ۷۴۲۸۱ نفر در آزمون استخدامی وزارت نیرو خبر داد و گفت: در مرحله نخست، از پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت موردنیاز یعنی ۱۹۴۴ نفر برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت به‌عمل می‌آید و در نهایت ۶۴۸ نفر به استخدام درمی‌آیند.

وی یادآور شد: نتایج اولیه آزمون که معادل سه‌برابر ظرفیت موردنیاز است، ۲۰ آذرماه امسال اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون پس از طی مراحل استخدامی از ابتدای سال ۹۴ در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه مشغول به‌کار می‌شوند.

به‌گفته وی، افزون‌بر این نیز ۱۷۳ نفر از افراد واجد شرایط ازطریق سهمیه ایثارگران و معلولان استخدام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه این آزمون برای تامین نیروی انسانی موردنیاز حوزه ستادی وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، شرکت مدیریت منابع آب، شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شرکت‌های آب منطقه‌ای برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی شرکت‌های غیردولتی تابعه وزارت نیرو نیز اواخر سال‌جاری و مرحله دوم آزمون استخدامی شرکت‌های دولتی در سال ۹۴ برگزار می‌شود


کلمات کلیدی:, ,


linkdin googleplus cloob twitter facebook



نظرات مخاطبین
نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*

 



بستن پنجره